ray ban meteor


Whoop whoop! My very first Ray Ban sunglasses (since some of you may know I have the Wayfarers for eyesight) and I couldn't be happier with them- they just fit perfectly to my face and don't move a bit. I have been looking for them since last winter because I was and idiot and didn't buy them in Italy when I should have. So now they are mine, actually as a late birthday gift from my grandparents, thank you so much!

Juchů! Moje úplně první sluneční brýle Ray Ban (i když někteří z vás možná vědí, že Wayfarery nosím kvůli zraku) a nemohla bych s nimi být spokojenější. Na obou brýlích, co od Ray Banu mám, je mi strašně příjemné, že mi drží na obličeji, ať se děje co se děje, což je pro mě jedno z nejdůležitějších kritérií vůbec. Hledala jsem je už od minulé zimy, kdy jsem je viděla v Itálii a jako idiot si je nekoupila. Takže teď jsou konečně moje, jakožto pozdní dárek k narozeninám a moc za ně děkuji všem svým prarodičům!

23 comments:

  1. Moc ti sluší! :) Moje srdce po nich také pláče :D
    http://they-call-me-n.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Wow. Vypadají na tobě hodně dobře! :)

    ReplyDelete
  3. Vypadají skvěle a moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  4. ty jsou super!ja mam aviators:)
    a tyhle by se mi taky hodily:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. krásne a moc ti pristanú.
    proste čierna klasika...ja tak milujem čiernu!

    ReplyDelete
  6. nenormálne perfektný model! ja tiež čakám na svoje prvé raybany, ale clubmaster :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh ty jsou taky super, uvažovala jsem nad nima, ale má je přítel, takže mu je občas beru :)

      Delete
  7. Jsou skvělé a pěkně ti sednou!

    ReplyDelete
  8. jsou skvělý a padnou ti... a ta fotka tebe - super! uplně jako nějaká filmová hvězda...

    ReplyDelete
  9. tak tie su perfektne!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. An interesting discussion is worth comment. There's no doubt that that you ought to publish more on this subject, it may not be a taboo subject but typically folks don't talk
    about these topics. To the next! Best wishes!!

    Feel free to visit my web site ... website

    ReplyDelete