shiny boots of leather

Boots from Vagabond
Photo: me
I have become so picky lately when it comes to shoes I can not even believe it myself, but when I have a crush on a pair I just have to have them. I fell in love with these, I don't have a particular interrest in chunkiness or patent leather but somehow the combination of both is exactly what I needed and I am glad they sell them in Prague this year. I already wore them today, they are quite confortable but still need to break in a little and I think they add a little something something to any outfit.

Poslední dobou jsem tak vybíravá ohledně bot, že tomu až sama nechci věřit, ale když už se mi nějaký pár líbí, tak ho prostě musím mít. Nad těmito jsem přemýšlela už pěkných pár měsíců a i když nemám slabost pro bytelnější boty nebo pro lakovanou kůži, kombinace obou mi přijde naprosto skvělá, takže jsem využila toho, že jsem v Praze (ve Španělsku Vagabond není- pravděpodobně je to obchod, co mi tam nejvíc chybí) a taky toho, že je v ČR konečně letos mají. Dnes jsem je měla na sobě a jsou docela pohodlné, až se na mě přizpůsobí kůže, tak budou úplně nejlepší a přidají to něco extra ke každému outfitu.

19 comments:

  1. nikdy by som to nepovedala, ale možno už aj s vedomím že si ich majiteľkou musím vyhlásiť že veď sú úplne pre teba!

    ReplyDelete
  2. Lakovana koza sa mi paci velmi :) Good choice :)

    ReplyDelete
  3. Chci vidět outfit, vypadají super! :)

    ReplyDelete
  4. Takové botky nenosím, ke mě nesedí.
    Ale jinak se mi vzhledově moc líbí :)
    Dobrý nákup!!!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. to já lakovanou kůži můžu :) jsem zvědavá na outfitečky, vůbec bych tenhle pár na tebe netipla. ale je mi jasný, že je zkombinuješ tak, abych hned měla pocit "ty potřebuju taky" :D :)

    ReplyDelete
  6. Sú naozaj netradičné a veľmi nápadné. Teším sa na outfit s nimi :)

    ReplyDelete
  7. som zvedavá ako to skombinuješ a aký bude celkový dojem :)

    ReplyDelete
  8. veľmi pekné topánky, a to som tiež dooosť vyberavá :D

    ReplyDelete
  9. mě se ty boty moc nelíbí ten podpatek i podrážka jsou až moc robustní podle mě

    ReplyDelete
  10. Krásné! Takové by se mi taky líbily :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. jsou pěkné a teď hodně oblíbené =)

    ReplyDelete
  12. Wow, to je prostě paráda :) Líbí se mi, jak jsou lesklé :)

    ReplyDelete
  13. Na toto roční období perfektní výběr bot a navíc jsou vážně moc pěkné! :)

    www.veronicabrun.blogspot.com

    ReplyDelete